+36 30 923 65 92 / shopinktetovalogep@gmail.com

Vásárlási feltételek, ÁSZF

Vásárlási feltételek

Üzemeltetői adatok:
Borsós-Farkas Lilla Gyöngyvér E.V.
Cím:1111, Bartók Béla út 6.

Adószám: 67538942-1-43
Közöségi adószám: HU
67538942-1-43

Nyilvántartási szám: 52136049

Kapcsolattartó: Borsós Lajos
E-mail:  shopinktetovalogep@gmail.com 
Telefonos elérhetőség: +36309236592
Facebook:
https://www.facebook.com/shopinktetovalogep/
 

Megvásárolható termékek
 

A Shopink webshopon feltüntetett áruk áfamentesek.

 

A megjelenített termékeket online (elektronikus) vagy telefonos megrendeléssel lehet rendelni. Megrendelés esetén a termékeket FOXPOST futárszolgálattal házhoz szállítjuk, vagy csomagpontra küldjük, vagy személyesen is átvehetők Budapesten.


A termékekre vonatkozó megjelenített árak, nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját (lásd később). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 


Személyi adatok védelme

Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. A Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért. A rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények közt nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.


Az áruházban való böngészés, keresés
A webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldalán lévő Termékeink menüből választhatja ki. A termékek listája egyben az árlista is. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a Főoldal menüpontra kattintva, ami az oldalak felső részén elől található.

A felső keresőmezőben gyorsíthatja meg bármely termék gyorsabb megtalálását honlapunkon. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.


Megrendelés
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Ezen a portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre. A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget. Amennyiben a rendelését telefonon kívánja megtenni, ez ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az árváltoztatás jogát cégünk fenntartja. A honlapunkon található kiegészítők kompatibilitása más termékekkel nem garantált. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelések feldolgozása, igazolás
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 17 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül.

A rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben Ön még nem regisztrált a Shopink webáruházba, a regisztráció gombra kattintva itt megteheti. Regisztráció nélkül is le tudja adni rendelését. Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, lépjen be és folytassa a vásárlást.

3. Azonnal megjelenik a kosár tartalma. Amennyiben szeretne több terméket a kosárba helyezni, nyomja meg a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombot és folytathatja a vásárlást.

4. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben az nem megfelelő javítsa ki a plusz és minusz jelek használatával. A KOSÁR ÜRÍTÉSE feliratú gombbal ürítheti a bevásárlókosarát.

5. A folytatásért nyomja meg a RENDELÉS MEGKEZDÉSE feliratú gombot. Majd a megjelenő listából válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot. Ezt követően megjelenik Ön előtt rendelésének teljes összegzése és a már regisztrációkor megadott számlázási és szállítási adatai. Amennyiben változtatni szeretne adatain, kattintson az ADATLAP MÓDOSÍTÁSA feliratú gombra és írja át adatait. Miután mindent rendben talált, a megjegyzés részhez írhat az eladónak bármilyen nemű információt a futárnak és az eladónak egyaránt.

6. A RENDELÉS ELKÜLDÉSE feliratú gomb megnyomásával a rendelést postázza. Figyelem!! A rendelés elfogadása után a böngészőjén egy feliratnak kell megjelennie A KÖSZÖNJÜK RENDELÉSÉT címmel. Ha ezt nem látja valószínűleg a rendelése nem lett befejezve. Ellenőrizze a megadott email címén a leveleit néhány perc múlva, nem érkezett e igazolás. Amennyiben nem, ismételje meg a rendelést vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. A megrendelést követően automatikus igazolást kap emailcímére.



Szállítási díj, csomagolás, postai díj
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Csomagküldési díjak Magyarországon belül:  - FOSPOST csomagpontba 800 Ft(normál)2-3 nap
                                                                               -FOSPOST házhoz 1199 Ft
(normál)3-5 nap

                                                                               - Budapesten személyesen 450 FT
                                                                                   Személyes átvételre Budapest főbb csomagpontjain van       
                                                                                          lehetőség.


Szállítási határidő
A szállítási határidő 2-4 munkanap, ha nincs feltüntetve másként. Abban az esetben ha valamely árucikkünk jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük. 

A 2-4 munkanapos szállítási jelző általánosságban minden termékünk szállítási határidejét jelöli, kizárólag munkanapokon. Amennyiben a szállítás a raktárkészlet hiánya vagy egyéb okokból csúszik vagy nem teljesíthető, azt e-mailben vagy telefonon tudatjuk minden Ügyfelünkkel!



Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.



Visszalépés a megrendeléstől
Minden bejegyzett megrendeléstől mindkét fél a megrendelést követő 24 órában (1 munkanap) telefonon vagy e-mailen keresztül visszaléphet. Az ilyen visszalépést kérjük az shopinktetovalogep@gmail.com címre küldeni.




Vásárlástól való elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a vásárlót internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhet a vásárló elállási jogával. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.

Elállási szándékát e-mailben vagy a számlához csatolva a Korm. rendelet nyilatkozat-mintát kitöltve közölheti.

Az elállási jog minta nyilatkozatot innen töltheti le:
elallasi_felmondasi_mintatajekoztato.doc (33280)
elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.doc (24576)

Elállási jog gyakorlása esetén a termék vételárát + normál szállítási költséget térítünk vissza a vásárló felé, a termék visszajutattásának költségeit (szállítási költség) és a kiszállítás normál szállítási költség feletti különbözetét nem téritjük meg a vásárlónak.

1. A felmondási és elállási jog természetéről

 

A felmondási jog a fogyasztót (a jogszabályban meghatározott feltételek fennállása esetén)kizárólag szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződésekvonatkozásában illeti meg. Szolgáltatás esetén a szerződés megkötésének napjától, míg termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatóak. 

Elállási jog termék vásárlása esetén illeti meg a fogyasztót, ezen jogával élve a fogyasztó a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg. 

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja [Korm. rendelet 20. § (3) bekezdése].

 

Emellett a Korm. rendelet 20. § (2) bekezdése meghatározza azt is, hogy az átvétel napjának

  • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napját kell tekinteni.

 

Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő a Korm. rendelet szerint 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap [Korm. rendelet 21. § (1) bekezdése].

 

A Korm. rendelet egyértelművé teszi, hogy elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára.A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a Korm. rendelet azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni [Korm. rendelet 23. § (3) bekezdése]. Ez azt jelenti, hogy ha például a fogyasztó olyan „drágább” kiszállítást választ, amely a vállalkozás által vállalt „normál” szállításnál gyorsabb, vagy a napnak csak egy meghatározott időszakában történik, akkor elállás esetén a vállalkozás csak a „normál” szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni a fogyasztó számára (extra szállítási költség tehát nem jár vissza). 

 

2. Az elállási és felmondási jog gyakorlásának feltételeiről szóló előzetes tájékoztatás

A vállalkozásnak az elállási és felmondási jogot érintő alapvető információkról kell tájékoztatást adnia. Ezek az információk az elállási és felmondási jog gyakorlásának feltételeit, módját, illetve következményeit érintik.

 

A vállalkozásnak a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog körében az alábbiakról kell tájékoztatnia:

  1. 1. az elállási vagy felmondási jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről(különösen az annak gyakorlásával kapcsolatos szabályokról);

  2. 2. a Korm. rendelet 2. melléklete szerinti nyilatkozat-mintáról;

  3. 3. arról, hogy az elállási vagy felmondási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, ha a vállalkozás nem vállalta e költség viselését, és arról, hogy a termék postai küldeményként nem küldhető vissza;

  4. 4. arról, hogy ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés – elállásra nyitva álló 14 napos határidőn belüli – megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit;

  5. 5. arról, ha a fogyasztót nem illeti meg az elállási vagy felmondási jog; illetve

  6. 6. azokról a körülményekről, amelyek teljesülése esetén a fogyasztó elveszíti elállási vagy felmondási szerinti jogát. [Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének i)-l)pontjai, 29. §]. 

A vállalkozás 1-4. pontokban felsorolt tájékoztatásokat a Korm. rendelet
1. mellékletében szereplő mintatájékoztató megfelelő kitöltésével is teljesítheti.

A fogyasztó az elállási/felmondási jogát a Korm. rendelet 2. mellékletében található minta felhasználásával vagy az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozat érvényessége nem függ konkrét formai követelmények megtartásától (még írásbeliségtől sem), azonban a vállalkozásnak rendelkezésre kell bocsátania egy, a jogszabály által meghatározott tartalmú nyilatkozat-mintát, amely segíti a fogyasztót e jogának gyakorlásában. 

A vállalkozás továbbá internetes honlapján is biztosíthatja a fogyasztó számára, hogy a jogszabályban biztosított elállási vagy felmondási jogát gyakorolja. Amennyiben a vállalkozás az elállás vagy felmondás gyakorlására ily módon lehetőséget biztosít, köteles tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolni a fogyasztó e nyilatkozatának megérkezését [Korm. rendelet 22. § (2) bekezdése]. 

A Korm. rendelet lehetőségként említi, hogy a vállalkozás a honlapján keresztül is biztosíthatja az elállást a fogyasztó számára. Azonban ez nem jelenti azt, hogy az minden webáruház számára kötelező lenne.

Fontos, hogy a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási vagy felmondási jogát a jogszabály előírásainak megfelelően gyakorolta.

Jogszerű, ha a webáruház honlapja tájékoztat az alábbiakról:

  • a fogyasztót indokolás nélküli elállási vagy felmondási jog illeti meg, amelyet erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján vagy a Korm. rendelet 2. melléklet szerinti nyilatkozat-minta útján gyakorolhat, valamint ha az elállási vagy felmondási jog gyakorlása a honlapon is biztosított, akkor a vállalkozás haladéktalanul tartós adathordozón igazolja vissza a fogyasztó nyilatkozatának megérkezését [Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének i)pontja, 20. § (1) bekezdése; 22. § (1)-(2) bekezdései]; és 

  • atermék értékesítésére irányuló szerződésesetében a fogyasztó a termék kézhezvételének napjától számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja[Korm. rendelet 20. § (2) bekezdésének a) pontja, 20. § (3) bekezdése és 21. §]; illetve 

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésesetén a fogyasztó a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Ha azonban a vállalkozás az elállási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, úgy az elállási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap [Korm. rendelet 20. § (2) bekezdésének b)pontja, 20. § (3) bekezdése és 21. §]; és 

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén, ha a fogyasztó a vállalkozást arra kéri, hogy a szerződés teljesítését az elállásra nyitva álló 14 napos határidő lejárata előtt kezdje meg – mely kérést a fogyasztó köteles kifejezetten közölni – (Korm. rendelet 19. §), és ezen nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a szerződés megkötésének napjától 14 napon belül a fogyasztót felmondási jog illeti meg [Korm. rendelet 20. § (1) bekezdése]; valamint 

  • a fogyasztó írásban történő elállása esetén elegendő, ha nyilatkozatát az elállási vagy felmondási határidőn belül elküldi [Korm. rendelet 22. § (3) bekezdése]; és 

  • a vállalkozás a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel felmerült költségeket (kivéve az extra szállítási költséget) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerződéstől számított 14 napon belül fizeti vissza [Korm. rendelet 23. § (1) bekezdése]; és 

  • a fogyasztó kizárólag a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költségek viselését és arról, hogy a termék postai küldeményként nem küldhető vissza [Korm. rendelet 11. § (1) bekezdés j)pontja és 24. § (2) bekezdése]; 

  • a fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, illetve – ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére az elállásra nyitva álló határidő lejárata előtt megkezdte és a fogyasztó azt követően gyakorolja felmondási jogát – köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit [Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének k)pontja, 25. §]; valamint 

  • azon termékek megjelölése a fejezet 3. pontjának megfelelően, amelyeknél a fogyasztó nem gyakorolhatja (vagy bizonyos feltételek fennállta esetén elveszíti) elállási jogát, feltéve, hogy értékesít olyan terméket [Korm. rendelet 29. §]. 

Jogszerű továbbá, ha a Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének i)-k)pontjaiban felsorolt tájékoztatások a Korm. rendelet 1. sz. mellékletében szereplő mintatájékoztató megszövegezésében szerepelnek a holnapon. 

Amennyiben a vállalkozás nem tájékoztat az elállási jog gyakorlásának határidejéről, a Korm. rendelet 22. §-ában foglalt egyéb feltételeiről, valamint a 2. melléklet szerinti nyilatkozat-mintáról, abban az esetben az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

(forr.:http://mintawebaruhaz.nfh.hu/hu/jogszabalyi-kornyezet?showall=&start=2;2017.01.17. 11:53)

 Az eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat.

 

Afogyasztót az alábbi kötelezettségek terhelikelállás vagy felmondás esetén [Korm. rendelet 24-27. §-ai] 

  • Elállás esetén a fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi, tehát nem kell, hogy a termék az elállási határidőn belül megérkezzen a vállalkozáshoz. 

  • A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. 

  • A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i)pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget. 

A fogyasztó elállási vagy felmondási joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:

a)a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha

aa)a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i)vagy k)pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy

ab)a fogyasztó nem kérte a 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;

b)a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha

ba)a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,

bb)a fogyasztó a ba)pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 20. § szerinti jogát, vagy

bc)a vállalkozás elmulasztotta megadni a 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást. 

A fogyasztót az elállási vagy felmondási joga gyakorlásával összefüggésben az alábbi kivételeket leszámítva további költség vagy kötelezettség nem terhelheti:

  • a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket [Korm. rendelet 23. § (3) bekezdése];

  • elállás vagy felmondás esetén a termék visszaküldésének közvetlen költsége, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség megfizetését [Korm. rendelet 24. § (2) bekezdése];

  • ha a fogyasztó a terméket nem a jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges mértékben használata, az ebből eredő értékcsökkenés, kivéve, ha a vállalkozás a 11. § bekezdésének l) pontja szerinti tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget [Korm. rendelet 25. §];

  • ha a fogyasztó a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését az elállási időszak előtt kifejezetten kéri, de ezen időszakon belül felmondja, úgy köteles a vállalkozással elszámolni. [Korm. rendelet 26. §].

(forr.:http://mintawebaruhaz.nfh.hu/hu/jogszabalyi-kornyezet?showall=&start=3 2017.01.17. 12:06)

 

IV. Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);

  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);

  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);

  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;

  • a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)

  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló
    151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

  • a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM
    együttes rendelet.

  • a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet


A jogszabályok elérhetőek a www.njt.hulinken.

 

 


Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a futárszolgálat a Shopink internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!


Garancia, szavatosság 
A shopinktetovalogep.hu internetes üzlet, mindent termékére 30 napos cseregaranciát vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak. Erről a SHOPink bizonyosodik meg egy termék bevizsgálás keretében. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is.
Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni.


Személyi adatok védelme:

Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. a Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért, főleg ha nem tüntetett fel ervényes telefonszámot, melyen elérjük Önt.A rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek sem más személyeknek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.


Adatvédelem:

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl.: DPD). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.



Olvass tovább:
http://www.shopinktetovalogep.hu/vasarlasi-feltetelek/